Kennemer Business zakennetwerk stopt
Na bijna 12 jaar stopt zakennetwerk Kennemer Business. Het regionale ondernemersnetwerk is onder meer bekend van de goedbezochte, open netwerkborrels voor het bedrijfsleven onder de namen Lente Borrel, Beach Borrel en Kastanje Borrel, maar ook van tien edities Autotestdag voor ondernemers. Voor elke borrel kwamen tussen 125 en 200 gasten naar een van de prachtige horecabedrijven in de regio. De Beach Borrel was altijd bij een strandpaviljoen in Bloemendaal of Zandvoort. Onder de vlag van Kennemer Business zijn meer dan 65 regionale zakenevenementen georganiseerd, waarbij vele duizenden businesscontacten gefaciliteerd zijn. De reden om hier mee te stoppen is de combinatie van zakelijke overwegingen en persoonlijke ontwikkeling van ondernemer Rob Wieleman, die het een positieve keuze noemt. De beslissing over Kennemer Business heeft géén gevolgen voor de Haarlemse Ondernemers Prijs (wedstrijd en finale-evenement), de Haarlemse Prinsjesdag Lunch (evenement) en de Participatieprijs werkgevers (wedstrijd en finale-evenement). Wieleman blijft de motor achter deze zakenevenementen. Daarnaast zal hij zijn bedrijfsactiviteiten vanuit Wieleman Business Communicatie verder uitbouwen. Hij richt zich op bedrijfs-, ondernemers- en werkgeverscommunicatie.
Foto: Een van de drukbezochte Kennemer Business Beach Borrels. Dit is (pré-Corona) de 2013-editie bij Rapa Nui in Zandvoort.