Cadeaus Beach Borrel

 In Nieuws

Photoshoot voor Janke Papa
Een professionele photoshoot in een professionele studio winnen. Wie wil dat nou niet? Tijdens de Beach Borrel werd één gast geselecteerd (uit de glazen pot met visitekaartjes van alle gasten). Dit was Janke Papa van het bedrijf Het Plan. Zij zit in het marketingvak en weet dus het belang van kwaliteitsbeelden in marketingcommunicatie. Zij wordt binnenkort op de foto gezet door de Haarlemse vakfotograaf Joyce Goverde van @Joyce. Plaats van handeling is het gloednieuwe Pixel Universe, een foto- en filmstudio van Joren Jurgens en Radek Leski, gevestigd op bedrijvenpark Waarderpolder in Haarlem.

Boek ‘Who’ voor Hung Dang
Hung Dang van Mercedes Benz dealer Gomes Noord-Holland heeft het boek ‘Who’ van Geoff Smart en Randy Street gewonnen. Dit boek was tijdens de Beach Borrel de boekentip van Jeltje de Vries van De Vries Van Stockum Boeken. Bestellen van dat boek over succesvol HRM-beleid binnen bedrijven kan simpel hier. Jeltje de Vries geeft haar persoonlijke boekentip over zakelijk bruikbare boeken tijdens elk van de drie seizoensborrrels (Lente, Beach en Kastanje). Bij de Lente Borrel in juni jl. verraste ze winnaar Joey van den Haak van JRS Makelaars met het boek ‘Eén fan per dag’ van Jos Burgers. Op dat moment wisten zij beiden nog niet dat marketingspreker Jos Burgers op 17 september de gastspreker zal zijn bij de Haarlemse Prinsjesdag Lunch

 

Meer nieuws

Geef een reactie

*

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Begin met typen en druk op Enter om te zoeken